Carregant...
 

[Intercanvis.net - Fòrum General] Ajuda

Fòrums > [Intercanvis.net - Fòrum General]> Enviament de correus-e per noves ofertes i demandes> Re: Enviament de correus-e per noves ofertes i demandes

Re: Enviament de correus-e per noves ofertes i demandes

mmdolors publicacions: 1 1 estels usuari/a fora de línia

Hola bona tarda,

De moment no m'interessa rebre aquestes informacions. Com em puc donar de baixa?.

Gracies per la vostra resposta.

Salutacions,

MMDolors


Mostrar publicacions:
Saltar al fòrum:

Cerca a Google [intercanvia] [Alternar verticalment]

 
intercanvis.net
WWW

Col·labora! [intercanvia] [Alternar verticalment]

Vàries formes:
1. Via Moneda Social
2. Via Transferència a CC
3. Via Paypal
4. Ajudant en la web

Canvia l'Idioma [intercanvia] [Alternar verticalment]